Nelituuli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Villeintä verbaaliviiksien väpätystä
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Huurresydän uudelle pelaajalle

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Nuppu
Kisuli
Nuppu


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 01.01.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Huurresydän uudelle pelaajalle Empty
ViestiAihe: Huurresydän uudelle pelaajalle   Huurresydän uudelle pelaajalle EmptyTi Elo 16, 2016 8:36 am

Noniin, kuten muualla jo lupailinkin, olen aloittanut oma henkilökohtaisen siivousprojektini täällä nelituulessa oman pelailuni jatkamisen edistämiseksi.

Valoklaanilainen hahmoni Huurresydän lähtee siis omista hahmoistani, jos joku siitä kiinnostuu ja sen haluaa adoptoida niin mahtavaa! Jos taas ei, niin sitten se päätyy mitä luultavimmin Tähtiklaaniin.

Linkki hahmo esittelyyn.

Jätän Huurresydämen nyt tänne joksikin aikaa teidän muiden tutkailtavaksenne. Jos sen omakseen ottaa niin minun puolestani:
-Hahmo saa muuttua/kehittyä peleissä kuten itse haluat
-Hahmolla saat tehdä mitä haluat, pelata sellaisia pelejä kuin haluat
Eli minä luovutan siinä kohtaa kaikki valtuuteni hahmon elämästä sinulle, mutta yksi pienoinen toive minulla silti olisi: jos sen otat niin älä jooko tapata sitä ihan heti :)

Kiinnostuneet ottakoot yhteyttä itse parhaimmaksi näkemällään tavalla, kiitän ja kumarran.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Huurresydän uudelle pelaajalle
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Huurresydän

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nelituuli :: Yleinen :: Hahmojen luovutus-
Siirry: