Nelituuli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Villeintä verbaaliviiksien väpätystä
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Parannusehdotuksia?

Siirry alas 
+13
Halla
BraambliPaathi
Powieszenie
Metalli
Vedethe
Petunia
Lollipop 100
Cenere
LumiTiikeri
Lumiko
Dottis
Sopuli
Wild
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Lumiko
Kotikisu



Viestien lukumäärä : 106
Join date : 30.10.2011

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptySu Joulu 08, 2013 9:23 am

Cenere kirjoitti:

Aloitan ensimmäisenä tuosta ^Avatareja! - topicistani.
Kun minulle jäi hieman epäselvksi, että tekeekö Foxxy siitä ns. julkisen topicin? Vai pitääkö mun itsekkin tehdä jotain? :D
Tein avatar-topicin kysymykset-osioon. Sieltä löytyy toive-topic, sekä sellainen normi topic, minne saa laittaa omatekemiä avatareja. Aion tehdä samanlaisen topan myös allekirjoituksille.

Cenere kirjoitti:
Moni on sanonut foorumin yläkuvasta, että sen voisi vaihtaa ja että tuo Yöklaanin "logon" varjostus katkeaa kuin seinään. Miksei se minua häiritse? :'D No by to way.
Mutta kun tuossa yläkuvassa lukee "NeliTuuli" niin se sulautuu mielestäni vähän liiankin hyvin taustaan. Olisko sitä mahdollista tummentaa?
Jos mahdollista, minä voin muuntaa hieman foorumia. Tosin minulla on kyllä kauheasti tekemistä, joten voi olla etten ehdi. Itseäni häiritsee tuo "NeliTuuli"-teksti. Kun tuo "tuuli"-sana on isolla kirjaimella. Se saatta olla tyylitelty näin, mutta mielestäni olisi hienompaa, jos se olisi kirjoitettu ihan vain Nelituuli. :D

katsoraan, saanko mitään aikaiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/ShadowLoversCosplay/
Kkurakur
Kotikisu
Kkurakur


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 19.10.2013

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyPe Tammi 10, 2014 7:33 am

Taas minä tässä näin juuh tuota menen asiaan.

Tässä mietin juuri, että tässä roolipelissä ei taida olla sääntönä, että toisten klaanien alueilla pelattaessa peliin voi tulla kysymättä mukaan kyseisen klaanin kissa, joka voi häätää (jos pystyy) tunkeilijat klaaninsa reviiriltä? Onko tälläinen sääntö millään tapaa kiinnostava lisä roolipeliin vai meneekö se liiallisuuksiin? Pohdin tässä vain itse, että jos toisten klaanien kissat kulkevat väärillä alueilla, lienee kummallisempaa, ettei heitä tulla - hahmon niin tahtoessa - häätämään. Asia on tietenkin eri, jos toinen alkuperäisen pelin hahmoista kuuluu klaanin alueelle, jolle tunkeilija on tullut: tällöin en katsoisi häätäjän olevan oikeutettu tulemaan mukaan ilman erillistä pyyntöä pelin pelaajilta. Kuitenkin tapauksissa, joissa pelin hahmot ovat alueen klaanin ulkopuolisia (kuten kaksi Yöklaanilaista Tuliklaanin alueella), jonkun ohikulkevan alueen klaanikissan mukaantulo olisi perusteltua, ovathan tunkeilijat mitä luultavimmin luvatta toisen klaanin alueella.

Säännön kanssa joihinkin peleihin voisi tulla täten mielenkiintoisia käänteitä, jotka voisivat vaikuttaa jopa itse koko roolipelin juoneen tai ainakin klaanien välisiin suhteisiin. Vai olisiko säännön sijaan parempi vain aina tunkeutumistilanteissa kysyä pelaajilta, saako oma hahmo tulla yrittämään tunkeilijoiden poistamista alueelta? :>
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kurmitsa.deviantart.com
Cenere
Oppilas
Cenere


Viestien lukumäärä : 152
Join date : 19.01.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Kangasala

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyPe Tammi 10, 2014 7:46 am

Tuo Kkurakuran idea kuulostaa kivalta :))

Itselläni olisi sellainen idea,että olisiko mahdollista saada kaksijalkalaan satama? Olisi kiva pelata satamassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://Tulossa uus....
Kkurakur
Kotikisu
Kkurakur


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 19.10.2013

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyTo Tammi 23, 2014 12:24 pm

Ja taas minä tuota tuota… No, asiaan!

Olisiko julkisuusasetuksia mahdollista säätää? Koko foorumi taitaa olla julkinen myös rekisteröimättömille jäsenille, mikä on sinäänsä hyvä - voivathan mahdolliset uudet liittyjät näin tarkastella pelin aktiivisuutta ja tehdä mahdollisen liittymispäätöksensä sen perusteella (allekirjoittanut myöntää tehneensä itse näin). Mutta mielestäni koko foorumi on vähän ikävä pitää julkisena - siispä kysyisin, olisiko mahdollisuuksissa siirtää kaikki pelin ulkopuolinen, kuten alueet Yleinen (ylläpidon ilmoitustaulua lukuunottamatta), Out of game ja Taide, vain rekisteröityneiden käyttäjien nähtäväksi?

Lisäksi, koska en jaksa tehdä uutta aihetta näin pienelle kysymykselle, kysyisin, että mites uusien hahmojen kanssa olisi fiksuinta toimia - viedäänkö ne läpi aina liittymisvieraskirjasta vai voiko uuden hahmon lätkäistä suoraan foorumille, jos on saanut ensimmäisen hahmonsa hyväksytysti roolipeliin? Molempia muotoja on näkynyt, ja tässä mietin miten toimia mahdollisen uuden hahmon ollessa jossain välissä taas ajankohtainen?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kurmitsa.deviantart.com
LumiTiikeri
Kisuli
LumiTiikeri


Viestien lukumäärä : 5
Join date : 21.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Nurmijärvi

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyPe Tammi 24, 2014 1:24 am

Olen samaa mieltä kanssasi Kkurakur :D Itsekin kävin foorumilla ennen rekisteröitymistäni ja ihmettelin kyllä miten ihmeessä pääsin kaikille alueille.

Sitten oma asiana, olisiko mahdollista kerätä sivuille oma nimilista kaikista hahmoista, koska omaa hahmoa luodessa se on aika työlästä käydä kaikki klaanit läpi ettei vain ole samannimisiä, kun pelkkä nimilista helpottaisi asiaa kummasti. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
BraambliPaathi
Kotikisu
BraambliPaathi


Viestien lukumäärä : 125
Join date : 02.07.2012
Ikä : 89
Paikkakunta : Afroditen saari

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptySu Tammi 26, 2014 4:08 am

Tämä uusi julkisuusasetusjuttu taisi kyllä mennä just päin vastoin, kun mitä Kuris toivoi. Itselleni on oikeastaan ihan sama, vaikka kaikki näkyisi kaikille, mutta tämä nykyinen, missä pelit jne näkyy vain rekisteröityneille on kyllä monellakin tapaa hyvin hoopo. Ensinnäkin itse en ainakaan aina jaksa kirjautua tänne käydessäni sivulla, vaan kollaisin vain mielelläni pelini, että onko niihin vastattu. Nyt minun pitää aina kirjautua nähdäkseni pelit, huoh huoh, kuinka rankkaa. Ja sitten toisekseen, nyt kun rekisteröitymättömille käyttäjille näkyy ainoastaan nuo tyhjänpäiväiset chatit ja sbämmipelit, niin kuva tästä foorumista voi täällä vieraileville ummikoille jäädä pikkuisen vääristyneeksi. Ne ovat kuitenkin kaikki varsinaisen pelin kannalta täysin ulkopuolisia ja toissijaisia juttuja.

Niin että joko kaikki takaisin julkiseksi, tai sitten vaikka niin kuin Kuris tuossa ehdotteli, kiitos. Vaan ehkäpä mungtselaisia ajatuksia vaalien uskonkin vain, että tämä nykyinen järjestely oli ihan inhimillinen lapsus vain. ^/_\^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://runningvegetableoil.deviantart.com/
Lumiko
Kotikisu
Lumiko


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 30.10.2011
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptySu Tammi 26, 2014 4:15 am

Jees, korjailen foorumia vielä hieman. Tosin voi olla, että saan foorumin vasta ensi viikonlopuksi kuntoon. Kokeilin vain tuota julkisuusasetuksia, ja itsekin huomasin saman asian kuin BraambliPaathi - korjaan siis asian, mutta siihen voi mennä aikaa - tai sitten saan sen jo tänään tehtyä. Eli kaikki alueet julkisiksi, eikö? Ja tosiaan, nuo julkisuusjutut meni väärinpäin :DD

Ja tuosta nimilistasta: teen sen varmaankin ehkä jopa näkymään sivuille. Luultavasti, katsotaan nyt miten ehdin kaiken tämän koulun, vanhojentanssien, kokeiden ja teatterin lisäksi Nelituulta päivitellä. Mites, laitanko nimilistan foorumille vai sivujen puolelle?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/ShadowLoversCosplay/
BraambliPaathi
Kotikisu
BraambliPaathi


Viestien lukumäärä : 125
Join date : 02.07.2012
Ikä : 89
Paikkakunta : Afroditen saari

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptySu Tammi 26, 2014 4:23 am

Kettis kirjoitti:
Mites, laitanko nimilistan foorumille vai sivujen puolelle?

Mikseipä vaikka molempiin! Mutta kyllä minusta se palvelee paremmin täällä foorumin puolella, kun täällä ne kisulit kuitenkin tehdään, enkä itse ainakaan juuri tänne forkalle kotiuduttani ole tullut tuolla aurinkotuuba-vierailleeksi. Täällähän ylläpito jo vähän on käynytkin kesksutelua noihin nimiin liittyen, mutteihän se todellakaan ole urakka eikä mikään nopsaan listata nimiä omaan tupaansa, jonka sitten laittaa YP-ilmoitukseksi kaikille aloittelijoille näkyviin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://runningvegetableoil.deviantart.com/
Petunia
Kisuli
Petunia


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 20.02.2012

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyLa Helmi 22, 2014 8:21 am

Ehkä hieman lisää tietoa ja päivittelyä etusivuille olisi kiva saada? (: Esimerkiksi pieni kuvaus pelimaailmasta, itse ainakin koin että etusivulla voisi olla lisää tekstiä. Ja kunhan nyt saadaan ne vanhat juonet taas pystyyn niin niistäkin voi mainita etusivuilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lollipop 100
Kotikisu
Lollipop 100


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 05.01.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : ^^

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyKe Helmi 26, 2014 8:46 am

Olisi kiva, jos etusivulle (tai tänne foorumille) kirjoitettaisiin jokaisen klaanin leiristä enemmän =D Esim. Valoklaanin leiriä suojaavat tiheät piikkiherneet. Yhdessä kohtaa on kuitenkin on pieni tunneli sisään. Päällikönpesä on tiheässä pensaassa... jne. En nyt oikein keksi X'D
Tämä auttaisi vähän asioiden hahmotuksessa ;3
Takaisin alkuun Siirry alas
Cenere
Oppilas
Cenere


Viestien lukumäärä : 152
Join date : 19.01.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Kangasala

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyKe Helmi 26, 2014 10:05 am

Lollipop kirjoitti:
Olisi kiva, jos etusivulle (tai tänne foorumille) kirjoitettaisiin jokaisen klaanin leiristä enemmän =D Esim. Valoklaanin leiriä suojaavat tiheät piikkiherneet. Yhdessä kohtaa on kuitenkin on pieni tunneli sisään. Päällikönpesä on tiheässä pensaassa... jne. En nyt oikein keksi X'D
Tämä auttaisi vähän asioiden hahmotuksessa ;3

Sopuli on tekemässä kartaa, niin se helpottaa ainakin jonkin verran. En nyt mitään yksityiskohtia välttämättä näe tarpeelliseksi kertoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://Tulossa uus....
Lollipop 100
Kotikisu
Lollipop 100


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 05.01.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : ^^

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyKe Helmi 26, 2014 10:06 am

Selvä homma :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Petunia
Kisuli
Petunia


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 20.02.2012

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyKe Helmi 26, 2014 7:53 pm

Itse tarkoitin juurikin tuota koska mielestäni tarpeeksi tarkka kuvailu antaa myös pelaajille enemmän kuvailtavaa ja aina parempi olla liikaa kuin liian vähän tekstiä. Mutta voihan sen jättää poiskin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cenere
Oppilas
Cenere


Viestien lukumäärä : 152
Join date : 19.01.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Kangasala

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyKe Helmi 26, 2014 10:29 pm

En itse näe siinä järkeä tehdä paikan kuvailulle yhtä omaa topicia, paitsi ehä tuonne etusivulle (ei foorumille). Tai ehkä sen voisi liittää kartan yhteyteen, että kartta ja kuvailu olisi samalla sivulla.
Ja jos YP nyt haluaa/päättä tehdä erillisen uvauksen,niin voin mahdollisesti auttaa :)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://Tulossa uus....
Petunia
Kisuli
Petunia


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 20.02.2012

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyKe Helmi 26, 2014 10:43 pm

Jep, ei sitä foorumille tarvi tehdä mutta lollipop ehdottikin kumpaa jompaa. (Siis ainakin ymmärsin että aattelit minun/hänen ehdottavan just pelkästään foorumia) (: Kuten ehdotitkin etusivuille kartan kanssa olisi ollut kiva saada jotain pientä kuvausta, itse en tarkoita nyt tyyliin "leirin ulkopuolella on iso kivi ja pieni lampi"-tyylistä kuvailua vaan vähän jotain infoa ilmastosta ja näin. :
Takaisin alkuun Siirry alas
Cenere
Oppilas
Cenere


Viestien lukumäärä : 152
Join date : 19.01.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Kangasala

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyKe Helmi 26, 2014 10:46 pm

Kyllä tuo ilmasto jnejne. olisi hyvä saada, mutta Lollipopin kuvaus esimerkki;
Lollipop kirjoitti:
Esim. Valoklaanin leiriä suojaavat tiheät piikkiherneet. Yhdessä kohtaa on kuitenkin on pieni tunneli sisään. Päällikönpesä on tiheässä pensaassa... jne.
En nyt ehkä ihan noin yksityiskohtaisesti lähtisi kuvailemaan.
Ehdotuksena kuitenkin hyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://Tulossa uus....
Petunia
Kisuli
Petunia


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 20.02.2012

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyKe Helmi 26, 2014 10:48 pm

Joo ymmärrän, liian tatkka kuvailukaan ei ole hirveen hyvä, pitää pelaajillekin antaa mielikuvituksen laukata. x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Lollipop 100
Kotikisu
Lollipop 100


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 05.01.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : ^^

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyTo Helmi 27, 2014 5:59 am

No on se kyllä silleen vähän häiretsevää, kun ajattelen KOKO ajan että se päällikön pesä on jossain kiven sisällä XD niin kuin kirjasarjassa :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Lumiko
Kotikisu
Lumiko


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 30.10.2011
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyTi Maalis 04, 2014 5:23 am

Kuvailuja yms. alueista tulee jossain vaiheessa c:

Tein Muuta taiteellisuudesta-osioon uuden "osion" eli sinne laitetaan nyt sitten kaikki trade/artin vaihtopyynnöt jne. Olisiko mitään ideaa laittaa chatin puolelle vai tuonne Muuta taiteellisuudesta-osioon keskustelua taiteesta yms.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/ShadowLoversCosplay/
Kkurakur
Kotikisu
Kkurakur


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 19.10.2013

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyTo Toukokuu 08, 2014 10:16 am

Tässä jokusen aika sitten täällä taisi vaihtua asetukset niin, että yhdellä sivulla on 50 viestiä aiemman ehkä n. 20:n sijaan, ja tässä jonkun aikaa olen tuumaillut, että tuo 50 tuntuu melko reippaalta määrältä. Oliskos tuota mahdollista saada siihen ehkä kolmenkymmenen tienoille, vai onko tälle viidellekymmenelle jokin helposti ymmärrettävä syy jota en ole vielä sisäistänyt?

En minä muuten, mutta skrollailu on vähän ikävää tällaiselle äärimmäiselle laiskimukselle, joka pitää skrollailun tuomasta ilosta eikä jaksa liikuttaa hiirtä kymmentä senttiä näytöllä päästäkseen viestien valtamerestä suuntaan jos toiseen :C

Kyllähän tämä 50:kin menee, mutta mukavuussyistä vähän pienoisempi voisi toimia näppärämmin, vaikka onkin aika nastaa, että pelit mahtuvat yhdelle sivulle. Mutta ei mitään painetta sen suhteen, eiköhän tälläkin kestetä - kunhan täällä toiveita heittelen laiskana rullailijana.


Viimeinen muokkaaja, Kkurakur pvm Pe Toukokuu 09, 2014 6:50 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kurmitsa.deviantart.com
Sopuli
Luopio
Sopuli


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 10.12.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Ahomäki

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 09, 2014 4:36 am

Jooh, laitoin sen silloin viiteenkymppii juuri tuosta pelien mahtumissyistä, mutta pienennetäämpä lukua, kuten ehdotettiin :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.ilvesklaani.suntuubi.com
Kkurakur
Kotikisu
Kkurakur


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 19.10.2013

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 09, 2014 6:34 am

Aah, tattista vaan, laiska minäni kiittää ja kumartaa vikkelästä toiminnasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kurmitsa.deviantart.com
Kkurakur
Kotikisu
Kkurakur


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 19.10.2013

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyLa Syys 27, 2014 9:37 am

En nyt tälle viitsi tehdä uutta aihetta, kun olen niin nössö, etten uskalla, öh, kun katson tämän liittyvän tänne.

Olen tässä jo jokusen aikaa vähän katsellut noita nettisivuja vähän sillä silmällä, että niille olisi kiva saada päivitystä. Ei vain ulkoasullisesti, mutta myös sisällöllisesti ja ennen kaikkea typografisesti, sillä nykyisillä sivuilla on otsikot kaikki vähän erilaisia ja tekstien asettelut ovat vähän sekalaiset (+ fonttikoot vaihtelee). Ne voisi mielestäni uudistaa ihan kokonaan selkeämmäksi ja etenkin Liity-naviska olisi kiva saada vähän paremmin esille. Toisaalta ymmärrän sen paikan, sillä silloin mahdollisen liittyjän on vähän lueskeltava ennen kuin voi läväyttää hahmon liittymiskirjaan, mutta toisaalta se on vähän turhan hankalassa paikkaa siitäkin huolimatta. Jossain välissä sivuille myös ilmestyi pieni Ceneren piirtämä kuva, joka oli mielestäni kiva lisäys ja sellaisia voisi melkein olla lisää eri käyttäjien piirtäminä.

Miksi otin asian puheeksi nyt? No, ehkä siksi se on liikuskellut mielessäni, kun täällä on nyt vähän hiljentynyt näin syksyn tultua, ja mielestäni olisi ihan tärkeähköä täten päivittää sivuja ja saada tällä tavoin ehkä vähän vipinää uusia liittyjiä ajatellen. Nykyisissä ei sinänsä ole vikaa, mutta ne ovat ehkä turhan epäselkeät, sekä asiat voisivat olla jäsennelty vielä entistä paremmin. Lisäksi mielestäni siellä voisi olla aktiivisesti ilmoitettuna, mitkä hierarkian paikat ovat vapaina - sillä tavalla, että ne ovat helppo päivittää niiden vaihtuessa. Itse muistan ainakin noin vuosi sitten liittyessäni toivoneeni jotakin infopläjäystä, josta ne näkyisivät heti.

Koska tiedän, että sinulla Foxxy on melkoisesti kiireitä ja on vähän itsekästä pyytää tämmöistä suurempaa projektia vain sinun hoidettavaksi, niin ajattelin, että voisin itse tarjota asiassa vähän jelppiä, sillä meikäläisellä kiireet loppuivat juuri ja minulla on nyt aikaa käytännössä ihan kaikkeen. Itse en oikein suntuubista nettisivupohjana tykkää, enkä oikeastaan tiedä, mitä kaikkea sillä saa tehtyä (saako koodattua mitään itse vai onko sillä aina oma vakiopohja jota muokataan, ja jos on vakiopohja, kuinka paljon sitä voi muokata?), mutta voin piirtää uuden kuvan mikäli semmoista halutaan ja tehdä muitakin kuvia (lisähöystökuvien tekijöitä varmaan saa ehkä muitakin, jos kyselee täällä). Lisäksi voin kyllä järjestellä kaikki tekstit uudelleen ja ehkä jäsennellä asioita lisää, mikäli tarvitsee.

Minua on myös pitkään jo vähän narskututtanut tuo foorumin otsikkokuva tuon, pahoitteluni röyhkeydestäni, epäharmonisen tekstin takia. Saanko esittää nöyrän pyynnön tehdä (olettaen, ettei kukaan muu halua) siihen uuden kuvan? Tai edes muuttaa tuon tekstin paikkaa ja muotoilua?

Tosiaan, apuani saa käyttää vapaasti ja voin tehdä kyllä käytännössä kaiken tarvittavan, mikäli minulle on käyttöä. Tietenkään mitään ei tarvitse uudistaa myöskään, mikäli muut eivät koe siihen tarvetta. Itse olen vain totta puhuakseni vähän huolissani tämän hetkisestä aktiivisuudesta, ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että nettisivujen uudistus voisi auttaa asiaan. Olen myös varma siitä, että mikäli apukäsiä tarvitaan lisää, niin se ei ole ongelma.

Sitten vielä vähän tänne liittymätön kysymys - päätyikö se ältsyrän hieno mainoskuvamme sinne johonkin lehtiseen?

// Ja vielä semmoinen parannusehdotus, että viestien tittelirajojen muuttaminen voisi olla ihan kiva, vaikkakaan ei nyt mitenkään olennaista. Tällä hetkellä taitaa olla niin, että ensimmäisen sadan viestin aikana on useampi titteli (oppilas, parantaja, soturi jne) ja sen jälkeen yksi (klaaninvanhin) tai jotenkin sinnepäin. Niitä voisi vaihtaa vähän niin, että esimerkiksi ensimmäisen 50 viestin aikana olisi oppilas, seuraavaksi sadan viestin paikkeilla tulisi uusi ja sen jälkeen ne vaihtuisivat vaikka sadan tai vaikka kahden sadan viestin välein. Tämä nyt ei ole mitenkään oleellinen ehdotus tosiaan, sillä oikeastaan minulle ainakaan titteleillä ei ole niin paljoa väliä, mutta olisi se ehkä ihan hauska, että titteleitä näkyisi foorumilla muitakin kuin Klaaninvanhin tietyn viestimäärän saavuttaessa.


Viimeinen muokkaaja, Kkurakur pvm To Loka 02, 2014 10:52 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kurmitsa.deviantart.com
BraambliPaathi
Kotikisu
BraambliPaathi


Viestien lukumäärä : 125
Join date : 02.07.2012
Ikä : 89
Paikkakunta : Afroditen saari

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyKe Loka 01, 2014 4:58 am

 
Kkurtsa kirjoitti:
// Ja vielä semmoinen parannusehdotus, että viestien tittelirajojen muuttaminen voisi olla ihan kiva, vaikkakaan ei nyt mitenkään olennaista. Tällä hetkellä taitaa olla niin, että ensimmäisen sadan viestin aikana on useampi titteli (oppilas, parantaja, soturi jne) ja sen jälkeen yksi (klaaninvanhin) tai jotenkin sinnepäin. Niitä voisi vaihtaa vähän niin, että esimerkiksi ensimmäisen 50 viestin aikana olisi oppilas, seuraavaksi sadan viestin paikkeilla tulisi uusi ja sen jälkeen ne vaihtuisivat vaikka sadan tai vaikka kahden sadan viestin välein. Tämä nyt ei ole mitenkään oleellinen ehdotus tosiaan, sillä oikeastaan minulle ainakaan titteleillä ei ole niin paljoa väliä, mutta olisi se ehkä ihan hauska, että titteleitä näkyisi foorumilla muitakin kuin Klaaninvanhin tietyn viestimäärän saavuttaessa.


Ihan älykäs huomio ja minuakin jonkin aikaa pänninyt aina välillä. Muokkasinpa siis tuon tuossa aikani ratoksi valtuuksillani, mutta totesinpa siinä samalla sen tosiseikan, että todella monella käyttäjällä täällä nuo perusttittelit eivät edes näy, kun on noita viikon kirjoittaja -juttuja. Ne, joilla ei ole noita foorumintäyttötitteleitä, ovat sitten pitkälti semmoisia, jotka muutenkin kirjoittelevat vähemmän viestejä, mutta miten vaan, ovatpahan nyt sitten tittelit korkealla.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://runningvegetableoil.deviantart.com/
Vedethe
Kisuli
Vedethe


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 17.05.2015
Ikä : 24
Paikkakunta : TARDIS

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyMa Kesä 01, 2015 1:50 am

Sain tässä tylsistyttyäni uuden idean toteutettavaksi tänne Nelituuleen.

Voitaisiinko parantajille tehdä oma aihe jonnekin tänne foorumille, minne listattaisiin tärkeimmät yrtit sun muu hyödyllinen ja jonne parantajat voisivat käydä lisäilemässä saamiaan enneunia ja Tähtiklaanin varoituksia/ennustuksia?

Jos tämä nyt rupesi jotakuta kiinnostamaan, niin minä ainakin voisin mennä luomaan tämän ja ylläpitää sitä tarvittaessa (vaikkei minulla nyt omaa parantajaa tai -oppilasta olekkaan). Mitäs tykkäätte ideasta?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://instagram.com/vedethe/
BraambliPaathi
Kotikisu
BraambliPaathi


Viestien lukumäärä : 125
Join date : 02.07.2012
Ikä : 89
Paikkakunta : Afroditen saari

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyMa Kesä 01, 2015 2:09 am

Periaatteessa ihan jännittävä idé. Kaikenlaistahan sitä aina voisi tehdä ja lisäillä. Muun ylläpidon kanssa tosin on tuskailtu, että täällä on jo nyt historian saatossa kertyneitä erilaisia säläaiheita sun muita hieman epäjärjestyksessä ja monia turhia juttuja pitäisi vielä poistella ja järjestellä foorumin selkiyttämiseksi. Ja on niitä toki poisteltukin, ja iloinen ratkaisujen miettiminen on toki alati käynnissä.

Sitä en tiedä, kuinka paljon käytännön käyttöä tuollaiselle yrttitetoudelle foorumin puolella erikseen olisi. Eräs tälläkin foorumilla joskus ammoisina aikoina pelannut uuttera toverihan on aikanaan koonnut tämän sangen kattavan parantajatietoudelle omistetun sivun, jonka päivittely tosin on vähän jäänyt historiaan, mutta kerätyt tiedot, joita on paljon, ovat kyllä edelleen päteviä. Lähteenä Laatti on käyttänyt ihan virallista kirjallisuutta ja tuolta löytyy kyllä tosi kätevästi ja laajasti parantajatietoutta suomeksi kerättynä. Näinköhän lienee tarvetta tänne keräillä mitään omia juttuja enää erikseen, kun foorumi muutenkaan ei ole ihan täysin kirkkaimmassa mahdollisessa järjestyksessä?

Varoituksia ja ennustuksia ja sen sellaisia varten taas minusta on ihan hyvä tämä pelissä tapahtunutta -alue. Tietysti sinne voisi siisteyden vuoksi esim. tehdä jonkun oman alakategorian tai sitten ihan vain topiikin, joka keskittyy parantajajuttuihin. Kuinka usein täällä parantajat käytännössä näkevät mitään merkittäviä muita koskevia unia, sitä en tiedä. Kaikkia koskevat juonikuviomme yleensä etenevät hieman hitaahkosti ja yleensähän kai, jotta tuollaisessa erillisilmoittelussa olisi jotain järkeä, tulisi ilmoitettavien asioiden olla jollain tapaa kaikille kiintoisia. Parantajien pelejähän ja henkilökohtaisia unia voi kukin seurata oman kiinnostuksensa mukaan.

Summa summarum:

Minusta helpoin ja siistein tapa olisi laittaa ihan vain yksinkertainen topiikki tuonne pelissä tapahtunutta -alueelle noita parantajaunia varten. Onhan se toki siistimpää niin kuin että jokainen parantaja tulee erikseen selittämään juttujaan uudella topiikilla. Tuo yrttien listaus on mielestäni ehkä vähän turhaa, koska sitä varten on kuitenkin olemassa tuollaisia hienoja tietokantoja jo valmiiksi, mutta jos nyt joitakuita kiinnostaa, niin mikäpä sitäkään ideaa nyt varsinaisesti tyrmäämään olisi. (Mielestäni meillä on kyllä jopa tuon Parantajain pesän kanssa ihan linkinvaihtokin ja maininta jossain päin erilliskätevää nettisivuamme, että käykää katsomassa yrttejä täältä.)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://runningvegetableoil.deviantart.com/
Metalli
Luopio
Metalli


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 30.03.2015
Ikä : 21
Paikkakunta : Kaappisi takana

Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 EmptyLa Kesä 06, 2015 7:49 am

Noh, en tiedä onko tämä parannusehdotus, mutta jos haluatte lisää jäseniä tähän mukavaiseen Nelituuleen niin....*rumpujen pärinää (ihan tyhmää)* Jos jollain on youtube tili niin voitaisiin tehdä video jossa on joku kivainen musiikki taustalla ja kaikki voisivat osallistua siihen, jos haluavat.

Eli ideana on tehdä Nelituuli aiheinen video jossa on pelaajien tekemiä kuvia omista ja/tai muiden kissoista.
Saa toki tehdä vain omista kissoistaan jos haluaa.

Oliskos hyvä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Parannusehdotuksia?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nelituuli :: Yleinen :: Kysymykset-
Siirry: