Nelituuli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Villeintä verbaaliviiksien väpätystä
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Parannusehdotuksia?

Siirry alas 
+13
Halla
BraambliPaathi
Powieszenie
Metalli
Vedethe
Petunia
Lollipop 100
Cenere
LumiTiikeri
Lumiko
Dottis
Sopuli
Wild
17 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Wild
Päällikkö
Wild


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 14.10.2011
Paikkakunta : helvetti

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptySu Tammi 29, 2012 2:13 am

Hieman uudistusta ulkoasuun, ja klaaneille tulossa lisää alueita. Toiveita saa nyt esitellä ihmiset :D


// Muokkasin aiheen otsikkoa hieman.
- Foxxy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mymineawesome.deviantart.com/
Vieraili
Vierailija
Anonymous



Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptySu Tammi 29, 2012 2:46 am

En tiedä onko oikea paikka puhua, mutta kartta klaanien alueista olisi kiva, että hahmottaisi paremmin alueet, niiden koot ja muut jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wild
Päällikkö
Wild


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 14.10.2011
Paikkakunta : helvetti

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptySu Tammi 29, 2012 3:55 am

Juu oikeaan paikka :D, hmm.. voisin väsäilläkkin, helpottaisi tosiaan peliä :3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mymineawesome.deviantart.com/
Vieraili
Vierailija
Anonymous



Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptySu Tammi 29, 2012 4:53 am

Vaivaan vielä toisenkin kerran.. Kaksi parannusehdotusta, ja yksi muu ehdotus:
Täällä sivuilla puhutaan johtajista ja varajohtajista, kun taas kirjoissa on päälliköt ja varapäälliköt. Ei kai sillä ole haittaa jos ne täällä on johtajat, mutta ajattelinpa vaan sanoa, jos vahingossa on laitettu.

Toinen asia on että nettisivuilla kerrotaan Yöklaanin kissojen olevan tummia, eivätkä he hyväksy vaaleita kissoja, kun taas foorumilla lukee niiden olevan harmaasävyisiä(jopa valkoisia), eivätkä ne hyväksy poikkeuksia tästä.

Sitten viimeiseen asiaan, tiedätte kai, kuinka jollain foorumiropeilla on aiheet kuten peliin liittyvätaide(ja liittymätön), ja aihe jossa voi tarjota omaa taidettaan, pyytää piirtämään itselleen avaa yms ja pyytää tradeen. Sellaiset olisi kivat tännekin, kun täällä löytyy yksinkertaisesti vain tuo taide.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wild
Päällikkö
Wild


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 14.10.2011
Paikkakunta : helvetti

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptySu Tammi 29, 2012 5:48 am

Hmm.. no todennäköisesti tuo johtaja/päällikkö on vahinko. Mutta pidetään ne nyt johtajina eihän tämä niin täydellisesti kuulukaan kirjoja noudatella :)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mymineawesome.deviantart.com/
BraambliPaathi
Kotikisu
BraambliPaathi


Viestien lukumäärä : 125
Join date : 02.07.2012
Ikä : 89
Paikkakunta : Afroditen saari

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyLa Heinä 21, 2012 12:16 pm

Olisi huippukätevää, ja pitäisi jopa olla mahdollista, että kun joku topa siirtyy toiselle sivulle, jokaisen sivun ensimmäisenä viestinä näkyisi automaattisesti myös edellisen sivun viimeinen viesti. Itse melko varmasti samalla pohjalla foorumia ylläpitävänä uskoisin, että jostain etsimällä saa napsautettua semmoisen hyvän ominaisuuden päälle. Tämähän nyt on tämmöinen pienen pieni, mutta elämää kovasti helpottava ominaisuuden poikanen, jonka puutteen täällä vaan satuin huomaamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://runningvegetableoil.deviantart.com/
Lumiko
Kotikisu
Lumiko


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 30.10.2011
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyKe Heinä 25, 2012 1:53 am

BraambliPaathi kirjoitti:
Olisi huippukätevää, ja pitäisi jopa olla mahdollista, että kun joku topa siirtyy toiselle sivulle, jokaisen sivun ensimmäisenä viestinä näkyisi automaattisesti myös edellisen sivun viimeinen viesti. Itse melko varmasti samalla pohjalla foorumia ylläpitävänä uskoisin, että jostain etsimällä saa napsautettua semmoisen hyvän ominaisuuden päälle. Tämähän nyt on tämmöinen pienen pieni, mutta elämää kovasti helpottava ominaisuuden poikanen, jonka puutteen täällä vaan satuin huomaamaan.
Selvä :D Yritän saada tuon toimimaan, mikäli osaan. En ole vielä juurikaan harjoitellut tuota foorumin muokkausta.

Ja nyt foorumiin saa näkyville myös allekirjoituksen~
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/ShadowLoversCosplay/
Vierailija
Vierailija
Anonymous



Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyTo Tammi 24, 2013 10:32 am

Luonnosten tallentamisen mahdollisuus olisi mitä mainioin. Kun en aina jaksa kerralla tehdä historiaa, ja sitten siinä ei jaksa käydä pelleilemään mittenkään s-postien, tai muittenkaan kanssa. Olisi täten kätevää jos olisi tuossa lähetän ja esikatselun seurassa myös luonnos.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija
Anonymous



Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyLa Tammi 26, 2013 3:56 am

Minä ehdottaisin tällaista:

- Noiden avatarien koosta siis. Voisikohan niiden rajaa vaihtaa 100x100 kokoiseksi. Eli kuvan suuruus olisi rajoitettu "avatar"-muotoon. Avatar muoto on siis pienempi, mutta tasaisempi. Minusta nuo suuremmat avatarit vievät hieman liikaa tilaa, ja foorumin tietokantaa se vie yhä suurinkin osin. Minä olen itse ajatellut vaihtaa kuvani 100x100 kokoiseen avatariin. Miltä kuulostaisi? Netistä voi etsiä avatarin kokoisia hahmoja ja niitäkin on kaikkia erilaisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija
Anonymous



Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyLa Tammi 26, 2013 10:38 am

Tuo on kyllä järkiperäinen ehdotus. Minunkin kohdallani se on vähän hoovon näköistä kun kirjoitan parin rivin mittaisen viestin, niin viestini on kauniin kuvani ansiosta jättimäisen kokoinen. Vaihdanpa tätä kokoa sitten. Vaikka onhan avatarini näin isona kaunista katseltavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wild
Päällikkö
Wild


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 14.10.2011
Paikkakunta : helvetti

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptySu Tammi 27, 2013 12:57 am

kokeilin säätää jotain ton avatarkoon kanssa, käykää kokeilemassa ja kattomassa olisko jotai toiminu >x'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mymineawesome.deviantart.com/
Vierailija
Vierailija
Anonymous



Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptySu Tammi 27, 2013 1:00 am

Mulla toimi. Mun avatarin koko nyt pitäisi olla ainakin 100x100 kokoa. Jos tämä mun ehdotus käy muulle ylläpidolle, otetaan käyttöön vaan, vaikka itse ehdotinkin. Mutta muillekin käyttäjille, jotka eivät ole lukeneet tätä, kannattaa ilmoittaa massayksityisviestillä (kaikille sama yksityisviesti samaan aikaan).

P.S Avatar voi myös olla animaatio.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wild
Päällikkö
Wild


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 14.10.2011
Paikkakunta : helvetti

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptySu Tammi 27, 2013 1:42 am

mä nyt vaa oon badass ja laitan viestiä kaikille, antaa sitten ihmisten valittaa jos on valittamista :3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mymineawesome.deviantart.com/
Sopuli
Luopio
Sopuli


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 10.12.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Ahomäki

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptySu Tammi 27, 2013 8:13 am

Kaipailisisin kysymysosiota, koska en saa joihinkin mieltä askarruttaviin kysymykseen vastausta. Tämä voisi olla mukava lisä. Sekä 100 x 100 px avatarit, itselläni löytyi omatekemä 100 x 100 px kokoa oleva avatar.

Sekä lisäksi pieni tekijänoikeusasia. Olen nimittäin huomannut, että joillakin on avatar, jossa on kuva jostakin tunnetusta sarjasta yms. Ja sitten kun katson allekirjoitusta yms. niin siellä lukee, että 'Avatar by jokurandomnimitähän', joka saa minut repeämään, että jaahas, onkos se nyt sen sarjan tehnyt. Eli perimmäinen ajatukseni oli se, että olisi mukavaa jos olisi niin, että avatar olisi joko itsepiirretty tai -kuvattu tai toisen käyttäjän piirtämä tai kuvaama kuva, ettei tulisi muillekin tälläistä mielikuvaa siitä, että kopioijia on liikenteessä.

Että tälläistä, kiitos.

//Edit, wohoo, tällä kertaa viesti oli pidempi kuin tuo tietoruutu avatarin takia!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.ilvesklaani.suntuubi.com
Wild
Päällikkö
Wild


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 14.10.2011
Paikkakunta : helvetti

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptySu Tammi 27, 2013 8:28 am

kysyä voi vaikka yksityisviestillä, tai täällä jos kysymys on asiaan liittyvää.

kunhan ihmisillä lukee tekiänoikeutena jos kuva ei ole itse tehty *jos näin ei ole*, minusta on jo pilkun nussintaa jos kaikki sarjan keksijät, ynnä muut aina täytyisi luetella erikseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mymineawesome.deviantart.com/
Sopuli
Luopio
Sopuli


Viestien lukumäärä : 78
Join date : 10.12.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Ahomäki

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptySu Elo 04, 2013 10:54 am

Ja sitten. Kaipailisin roolipelausohjeita, joista saa vinkkejä ja neuvoja, jotta voisi kehittää itseään roolipelaajanaan ja rooleista tulisi laadukkaita ja pitkiä. :) Tämä on jäänyt selkeästi uupumaan ja rakkaudella todeten olen huomannut että tämän huomaa joiltakin. :< Pieniä virheitä löytyy, mutta ehkäpä ohjeet antavat suuntaa ja taso pääsee huippuunsa, paljoa kun siihen ei enää vaadita. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.ilvesklaani.suntuubi.com
Wild
Päällikkö
Wild


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 14.10.2011
Paikkakunta : helvetti

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyTo Marras 14, 2013 6:29 am

Noh niin, oliskos kellään toiveita uuteen ulkosuun?

-edit-

Moukkuksia tehty : D, sivu näyttää taas vähän pirteämmältä ja raikkaammalta, jos haluatte vielä jotain kivaa, uutta taustaa/ yläkuvaa, kertokaa toki
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mymineawesome.deviantart.com/
Kkurakur
Kotikisu
Kkurakur


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 19.10.2013

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyTo Marras 14, 2013 7:05 am

Sivujen vai foorumin ulkoasuun? Meikäläiseltä saa kommenttia vaikka molempiin, mutta oletan nyt että foorumin ulkoasuun toiveita, ja samalla aiheen mukaisesti parannusehdotuksia yleisesti foorumin ulkoasuun.

Ensinnäkin, minusta oli nyt kiva huomata että taustaa on vaihdettu, se on raikas ja mukava yllätys, mutta pidemmän aikaa tuijottaessa jokseenkin levoton, ja kilpailee liikaa huomiostani itse alueiden, aiheiden ja kaikkien foorumin lootien kanssa. Pidän kuidenkin ideasta, että taustalla on seesteinen kuva, mutta samalla minua mietityttää kuvan alkuperä ja tätä kautta käyttöoikeudet, mutta en siitä sen enempää vingu, koska luotan ylläpidön tekemiin päätöksiin.
// Näin ajattelinkin, ja siksi en asiaan enempään puuttunut, loistavaa!

Sillä välin kun tätä kirjoitin, olin jo ehtimässä sanoa tekstien väreistä, mutta ne ehtivätkin jo korjaantua sillä välin. Hyvin tehty, ihan iloiseksi tulin tästä!

Otsikkokuva ja otsikko ylipäätään ovat hiukan tökeröt - kuvan idea on hyvä, eikä kuvassa ole muuta häiritsevää kuin Yöklaanin varjostushäivytyksen (korrektit termit, mitä olette) katkeaminen oikealla puolella kuvaa. Kuvan fontti ei myöskään ole ehkä paras vaihtoehto - etenkin kun otsikko vieressä on eri fontilla. Eli suurin ongelma esteettisyyden kannalta ovat fonttien erilaisuus, itse otsikkokuvaa kanssa en koe niin suureksi häiriötekijäksi, vaikkakin jokin hieman dramaattisempi ja uudistetumpi voisi olla mainio (mua saa tökkiä jos tulee hinku vaihtaa, voin auttaa taiteilussa, photoshoppauksessa tms jos on tarve!)

Kaipaisin myös ulkoasuvaihtoehtoa, jossa tausta olisi yksivärinen tai hillitympi kuin valokuva, ja jonka värit olisivat suht. tummat, jotta silmä ei väsy liikaa sitä katsoessa. Mutta itse kahta foorumia ylläpitäneenä tiedän, että ulkoasujen tekeminen ei aina ole ykkösprioriteettina omien kiireiden takia, joten siksi jätänkin sen toiveeksi - hillitty, tummasävyinen ulkoasuvaihtoehto.

Parannusehdotuksia ja toiveita pyydettiin, joten muutaman täältä sai, tiedä sitten kuinka käyttökelpoisia c: Kiitoksia että foorumin ulkoasupuolta jaksetaan hoitaa, jee!

// Vielä piti sanoa, että alueet ovat vähän hassusti - itse olisin toivonut, että klaanit ja niiden alueet olisivat samassa järjestyksessä loogisuuden takia, mutta nyt niihin tottuneina en ulise siitä sen enempää. Lisäksi olisin ehkä halunnut, että kaikki pelin ulkopuolinen olisi kerätty peräkkäin, ja sen jälkeen/sitä ennen alkaisi hahmojen esittelyt ja pelialueet. Mutta tämäkin on mielipidekysymys, mutta mainitsen tästä nyt kun kerta jo aloitin {:

// vol 2, joo mahtavaa, kiitoksia! Ihan tosiaan oman tahdin mukaan jos siltä tuntuu, annoin lähinnä tosiaan omia ehdotuksia, joiden takia ei tarvitse tarttua toimeen ellei itse koe sanomiani asioita puutteiksi. c:


Viimeinen muokkaaja, Kkurakur pvm To Marras 14, 2013 7:24 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kurmitsa.deviantart.com
Wild
Päällikkö
Wild


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 14.10.2011
Paikkakunta : helvetti

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyTo Marras 14, 2013 7:17 am

Yläkuva on vahaa tekoa, ja voisin tosiaan tehdä uuden, kun itseänikin hieman se varjon katkeaminen häiritsee. (myös minulta löytyy nykyisin photoshop. näin btw)

ja taustan oikeudet on kunnossa, kuva ja muokkaus ovat molemmat omasta takaa : D


Sivujen muokkaukseen en ainakaan tähän hätään ala, sitä voin katsoa myöhemmin.

/ jep, voin käydä sitä vilkaisemassa, .. joskus : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mymineawesome.deviantart.com/
Dottis
Kisuli
Dottis


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 05.02.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Sodankylä

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyMa Marras 25, 2013 12:19 pm

Olisiko yksinään pelailuun tarkoitettu osio mahdollinen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Lumiko
Kotikisu
Lumiko


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 30.10.2011
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyTi Marras 26, 2013 5:26 am

Kyllä, on mahdollinen. Itse en ainakaan nyt pitkään aikaan ehdin sellaista tehdä, mutta yritän pikemmiten sellaisen väsätä :) tai sitten Wild, jos sinulla on aikaa? Minä voin hoitaa sivujen päivittämisen, se on minulle tutumpaa kuin foorumit,
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/ShadowLoversCosplay/
Wild
Päällikkö
Wild


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 14.10.2011
Paikkakunta : helvetti

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyKe Marras 27, 2013 8:27 am

tämä hoituu : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mymineawesome.deviantart.com/
BraambliPaathi
Kotikisu
BraambliPaathi


Viestien lukumäärä : 125
Join date : 02.07.2012
Ikä : 89
Paikkakunta : Afroditen saari

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyTi Joulu 03, 2013 8:36 am

Liekö joku lapsus vain, mutta meidän kaikkien paras ystävämme "lainaa"-nappi on singahtanut jonnekin Siriuun toiselle puolelle. Ei sillä, etteikö tuo quoottailu ilman onnistuisi, muttei siitä namikasta nyt haittaakaan olisi, ja kun ei siitä kauaakaan ole, kun se vielä täällä hengasi keskuudessamme.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://runningvegetableoil.deviantart.com/
Lumiko
Kotikisu
Lumiko


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 30.10.2011
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyLa Joulu 07, 2013 7:31 am

Tosiaan, itsekin olen ihmetellyt tuota "lainaa"-nappulaa. Minne lie hävinnyt. Wild, voisitko sinä (jos pystyt) palauttaa sen, itse osaa käyttää foorumia niin hyvin.
Mutta ainakin kun alkaa kirjoittaa viestiä, tuolla yläpalkissa on sellainen puhekupla, siitä saa myös lainauksen. Tosin silloin sen kirjoittaja viesti kannattaa kopioida 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/ShadowLoversCosplay/
Cenere
Oppilas
Cenere


Viestien lukumäärä : 152
Join date : 19.01.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Kangasala

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptyLa Joulu 07, 2013 9:03 am

Nyt vihdoinkin keksin tulla tänne kertomaan 'loistavista' ideoistani >:D

Aloitan ensimmäisenä tuosta ^Avatareja! - topicistani.
Kun minulle jäi hieman epäselvksi, että tekeekö Foxxy siitä ns. julkisen topicin? Vai pitääkö mun itsekkin tehdä jotain? :D

Moni on sanonut foorumin yläkuvasta, että sen voisi vaihtaa ja että tuo Yöklaanin "logon" varjostus katkeaa kuin seinään. Miksei se minua häiritse? :'D No by to way.
Mutta kun tuossa yläkuvassa lukee "NeliTuuli" niin se sulautuu mielestäni vähän liiankin hyvin taustaan. Olisko sitä mahdollista tummentaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://Tulossa uus....
Lumiko
Kotikisu
Lumiko


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 30.10.2011
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere

Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? EmptySu Joulu 08, 2013 9:23 am

Cenere kirjoitti:

Aloitan ensimmäisenä tuosta ^Avatareja! - topicistani.
Kun minulle jäi hieman epäselvksi, että tekeekö Foxxy siitä ns. julkisen topicin? Vai pitääkö mun itsekkin tehdä jotain? :D
Tein avatar-topicin kysymykset-osioon. Sieltä löytyy toive-topic, sekä sellainen normi topic, minne saa laittaa omatekemiä avatareja. Aion tehdä samanlaisen topan myös allekirjoituksille.

Cenere kirjoitti:
Moni on sanonut foorumin yläkuvasta, että sen voisi vaihtaa ja että tuo Yöklaanin "logon" varjostus katkeaa kuin seinään. Miksei se minua häiritse? :'D No by to way.
Mutta kun tuossa yläkuvassa lukee "NeliTuuli" niin se sulautuu mielestäni vähän liiankin hyvin taustaan. Olisko sitä mahdollista tummentaa?
Jos mahdollista, minä voin muuntaa hieman foorumia. Tosin minulla on kyllä kauheasti tekemistä, joten voi olla etten ehdi. Itseäni häiritsee tuo "NeliTuuli"-teksti. Kun tuo "tuuli"-sana on isolla kirjaimella. Se saatta olla tyylitelty näin, mutta mielestäni olisi hienompaa, jos se olisi kirjoitettu ihan vain Nelituuli. :D

katsoraan, saanko mitään aikaiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/ShadowLoversCosplay/
Sponsored content





Parannusehdotuksia? Empty
ViestiAihe: Vs: Parannusehdotuksia?   Parannusehdotuksia? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Parannusehdotuksia?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nelituuli :: Yleinen :: Kysymykset-
Siirry: