Nelituuli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Villeintä verbaaliviiksien väpätystä
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Uusi uljas osa 2 ja sananen nettisivuista

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Kkurakur
Kotikisu
Kkurakur


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 19.10.2013

Uusi uljas osa 2 ja sananen nettisivuista Empty
ViestiAihe: Uusi uljas osa 2 ja sananen nettisivuista   Uusi uljas osa 2 ja sananen nettisivuista EmptySu Maalis 29, 2015 12:36 pm

Uusi hirmuhallinto on noussut. Nimittäin minä ja uskomaton uudistusvimma siinä samalla. Hahhahaa!

Vähän todenmukaisempiin uutisotsikoihin. Kuten näkyy, sain sitten ilmeisesti ylennyksen, kun muut ylläpitäjät kyllästyivät palvelemaan sairaita pyyntöjäni foorumin osalta. Tästä lähin siis myös minä kuulun violettiin kaartiin, joten myös minun puoleeni voi kääntyä ongelmatilanteissa. Lupaan palvella kaikkia, eniten itseäni ja hirvittävää päivitysvimmaani, viisaudella ja rakkaudella. Kiitos ja näkemiin.

---------------

Paitsi että enpäs olekaan vielä valmis asioideni kanssa.

Nimittäin Nelituulen nettisivut ovat nyt muuttaneet toiseen osoitteeseen ja ne ovat uudistuneet kokonaan.

»Uudet sivut löytyvät täältä.

Tärkein huomio on tietenkin etusivun kohta, jossa on lainauksia eri peleistä. Niitä on tällä hetkellä kuitenkin aika vähän, joten niitä toivotaan lisää. Mikäli tahdot jonkun mahtipontisen, nasevan tai hillittömän lainauksen pelistäsi, lähetä niitä minulle yksityisviestillä tai vieraskirjan puolelle yksityisviestinä. Viestissä pitäisi olla mukana lainaus, hahmo joka se on sanonut ja linkki peliin, josta kyseinen kohtaus löytyy. Kaikki sopivat lainaukset pääsevät mukaan, sillä lainaus vaihtuu aina sivua päivitettäessä, joten niitä voi hyvin olla ties kuinka monta.

Nettisivujen ja foorumin ulkoasusta saa myöskin kirjoittaa minulle palautetta, otan sitä nöyränä vastaan vaikka anonyymisti vieraskirjankin puolella. Foorumin ulkoasu tulee tosin vielä muuttumaan hiukan tämän päivän jälkeen.

Muutoksia tuli myös myötäni hahmohakemuksien lähettämiseen. Tätä nykyä hahmohakemukset lähetetään niille tarkoitetulle alueelle. Myös yksityisviestillä saa lähettää edelleen, jos on vanha konkari.

Kiitoksia. Jatketaan normaalisti siitä mihin jäätiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kurmitsa.deviantart.com
 
Uusi uljas osa 2 ja sananen nettisivuista
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Uusi uljas ja viestienkerryttelystä asiaa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nelituuli :: Yleinen :: Ylläpidon ilmoitustaulu-
Siirry: