Kkurakur Kotikisu
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 19.10.2013
| Aihe: Nelituulen nettisivuille kuvia Su Helmi 22, 2015 5:16 am | |
| "Vauhdissa taas",voisi joku sanoa minusta. No, minkäs sille mahtaa kun on tämmöinen toimelias tyyppi. No en ehkä ihan kuitenkaan, mutta tällä saralla kyllä. Olen ollut jonkin aikaa vastuussa nettisivujen päivittämisestä, kuten monet ovat varmaan huomanneet, ja olen lätkinyt sivuille aika paljolti itse piirtämiäni fanartteja Nelituulen hahmoista. Ne ovat kuitenkin aika tylsiä. Tai no, vähän juksutin, sillä ehkä pikemminkin se on tylsää, että nettisivuilla on vain minun tekemiäni kuvia. Sinne olisi kiva saada muidenkin taidetta, jotta potentiaaliset liittyjät ja tietenkin kaikki muutkin nettisivujen kävijät näkevät, kuinka kivaa meillä täällä Nelituulessa on, kun on taidettakin mitä ihastella. Siispä Nelituuleen liittyvää taidetta, jota saa laittaa nettisivuille koristukseksi ja käyttää muutenkin esimerkiksi foorumin otsikkokuvissa, saa lähettää minulle ilomielin vaikkapa yksityisviestillä tai sähköpostiini (sen saa profiilistani tai kysymällä). Tosin ihan kaikenlaisia kuvia ei kuitenkaan nettisivuille päädy, vaan niissä on pienet vaatimukset: 1. Kuvan pitää olla selkeä ja tarpeeksi iso. Tarkoittaen, että kuva on mieluiten skannattu tai otettu hyvässä valossa valokuva, jota minun ei tarvitsisi kamalasti photoshoppailla. Tietokoneella piirretyissä kuvissa tietenkään ei tätä ongelmaa ole, mikäli kuva on pakattu oikein eikä se ole postimerkin kokoinen.
2. Kuvan pitää liittyä Nelituuleen. Kuvat hahmoistasi ja muiden hahmoista siis ovat kelpoja.
3. Luovuttaessasi taiteilemasi kuvan hyväksyt sen, että minulla on oikeus muokata sitä sivuille sopiviksi. Muokkaan jälkikäteen kuvia, jotta ne sopisivat sivuille tai foorumin yläkuvaan, joten siitä ei tule pahastua. En kuitenkaan muokkaa kuvia kovinkaan radikaalisti, vaan saataan lähinnä muokata värikylläisyyttä, rajausta ja muuta sellaisia pieniä asioita.
Ei siis kamalasti mitään vaatimuksia. Kertauksen vuoksi: homman nimi siis on, että tahtoessaan saa antaa käytettäväkseni Nelituulesta piirrettyjä kuvia yllä olevilla ehdoilla ja sitten minä heitän niitä nettisivujen koristukseksi. Jokaisen taiteilijan nimi tulee copyrighteihin automaattisesti, joten siitä ei tarvitse huolehtia. Mikäli tahdot nimesi taiteen yhteyteen, voit ilmoittaa siitäkin minulle, niin lisään näkyvän ©-merkinnän kuvan lähistölle. Jos taas et halua nimimerkkiäsi mainittavan ollenkaan, sekin onnistuu. Vähän epäilen, ettei kukaan tätä varten ala taiteilemaan, mutta niinkin saa tietty tehdä - kaikki nettisivujen koristukseksi luovutettu taide otetaan avosylin vastaan. Pitäkää mielessä. Kiitos. Jatkakaa. | |
|
Lumiko Kotikisu
Viestien lukumäärä : 106 Join date : 30.10.2011 Ikä : 30 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Nelituulen nettisivuille kuvia Ti Helmi 24, 2015 3:14 am | |
| | |
|
balineesii Kisuli
Viestien lukumäärä : 42 Join date : 07.12.2014 Ikä : 21 Paikkakunta : tuolla
| Aihe: Vs: Nelituulen nettisivuille kuvia Ti Helmi 24, 2015 3:18 am | |
| Minäkin haluaisin antaa sivuston koristeluun itse piirtämiäni kuvia, mutta saisinko päivittää kuvat mielellään ensin. En ole vielä ehtinyt. | |
|
Kkurakur Kotikisu
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 19.10.2013
| Aihe: Vs: Nelituulen nettisivuille kuvia Ti Helmi 24, 2015 6:37 am | |
| Jee, kiitoksia! Katselen nuo läpi uuden ulkoasun teon yhteydessä ja laittelen teidänkin kuvia näytille.
Balineesii, kaikin mokomin. Kun olet valmis, voit laittaa vaikka yv:tä minulle asiasta, jos jaksat. Huomaan tällöin päivitetyt ehkä paremmin. | |
|
Metalli Luopio
Viestien lukumäärä : 94 Join date : 30.03.2015 Ikä : 21 Paikkakunta : Kaappisi takana
| Aihe: Vs: Nelituulen nettisivuille kuvia Su Huhti 05, 2015 10:24 pm | |
| Minä voisin piirtää tietokoneella jos vielä sallit. | |
|
Zaaga Kisuli
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 17.02.2014 Ikä : 23 Paikkakunta : Kangasala / Kuhmalahti
| Aihe: Vs: Nelituulen nettisivuille kuvia Ma Huhti 06, 2015 12:39 am | |
| Jos/kun eksyn Nelituuli taidetta enemmän väsäämään, mun teoksiani voi vapaasti laittaa Nelituulen nettisivuille. :') | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nelituulen nettisivuille kuvia | |
| |
|