Nelituuli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Villeintä verbaaliviiksien väpätystä
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 "Pääsenks mä ehkä joskus klaanipääliköks?"

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
♥Tattinainen♥
Kotikisu
♥Tattinainen♥


Viestien lukumäärä : 107
Join date : 31.05.2014
Ikä : 394
Paikkakunta : Siellä missä pippuri kasvaa

"Pääsenks mä ehkä joskus klaanipääliköks?" Empty
ViestiAihe: "Pääsenks mä ehkä joskus klaanipääliköks?"   "Pääsenks mä ehkä joskus klaanipääliköks?" EmptyKe Kesä 18, 2014 11:13 am

Olis semmonen kyssäri että pääseekö klaanipäälliköksi ehkä joskus ( en tarkota että haluisin vasn muuten vaan) vai pysyykö ne ihan vasn silleen
Takaisin alkuun Siirry alas
http://Hamara.palstani.com
BraambliPaathi
Kotikisu
BraambliPaathi


Viestien lukumäärä : 125
Join date : 02.07.2012
Ikä : 89
Paikkakunta : Afroditen saari

"Pääsenks mä ehkä joskus klaanipääliköks?" Empty
ViestiAihe: Vs: "Pääsenks mä ehkä joskus klaanipääliköks?"   "Pääsenks mä ehkä joskus klaanipääliköks?" EmptyKe Kesä 18, 2014 11:36 am

Sehän riippuu pitkälti kahdesta asiasta: pelien kulusta / juonesta ja pelaajien aktiivisuudesta.

Periaatteessahan, kuka tahansa kissa voi päästä klaanipäälliköksi. Se ei siis ole mitenkään kiinni pelaajasta. Yö- ja Tuliklaanissa ei ole koskaan pelin historian aikana tainnut päällikö vaihtua, vaan ne ovat olleet aloittamisesta asti samat. Valoklaanissa on vaihtunut päällikkö kaksi kertaa, kun ensimmäisen päällikön pelaaja lopetti ja toinen päällikkö sattui ihan pelin sisällä kuolemaan. Meriklaanissa on tainnut vaihtua ihan vastikään ensimmäistä kertaa, kun aikaiseman päällikön pelaaja on jo pitkään ollut käytännössä olematon täällä.

Käytännössä vaihtelua tapahtuu siis hyvin harvoin. Silloin kun tapahtuu, niin tietysti varapäällikön paikalla oleva kissa siirtyy seuraavaksi päälliköksi ja niin edelleen.

Minun henkilökohtainen mielipiteeni, jonka voi nyt tässä yhteydessä lausua julki, on, että klaanipäällikkö on sen verran tärkeä veijari, että sen pelaajan pitäisi olla aktiivisempi kuin mitä Tuliklaanissa tällä hetkellä on, ja esim. siinä klaanissa minä, jos olisin vallakas ja väkevä ylläpitäjä, vaihtaisin jo kernaasti päällikköä. Vaan se nyt vain minun mielipiteenäni, tiedättepä sen.

Vastaus kysymykseesi: Periaatteessa kyllä, käytännössä jokseenkin epätodennäköistä, onhan niitä päälliköitä vain neljä koko pelissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://runningvegetableoil.deviantart.com/
 
"Pääsenks mä ehkä joskus klaanipääliköks?"
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nelituuli :: Yleinen :: Kysymykset-
Siirry: