Nelituuli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Villeintä verbaaliviiksien väpätystä
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mestaria Kettutassulle

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Lucie
Kisuli
Lucie


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 07.01.2016

Mestaria Kettutassulle Empty
ViestiAihe: Mestaria Kettutassulle   Mestaria Kettutassulle EmptyTo Tammi 07, 2016 3:45 pm

Heipähei! :3 Uutuuttaan hohkaava hahmoni Kettutassu meriklaanista kaipaisi kovasti mestaria ohjaamaan itseään klaanielämän taitoihin! Minä pelaajana täällä olen myös uutuuttaan hohtava, ja myönnettävä on että en ole Soturikissa - kirjoja lukenut. Että jos siinä samalla itsekin oppisi vähän lisää aiheesta, jos joku ohjaisi pikkukisuani. Kettutassu on äärimmäisen innokas oppilas (ja minä myös :D). Tästä kisuni sivuille!
Takaisin alkuun Siirry alas
ShadowCat
Kisuli
ShadowCat


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 28.11.2015
Ikä : 23
Paikkakunta : Ii

Mestaria Kettutassulle Empty
ViestiAihe: Vs: Mestaria Kettutassulle   Mestaria Kettutassulle EmptyPe Tammi 08, 2016 6:18 am

Hei! C: Tervetuloa uudelle pelaajalle~ Kävisikös jos Kettutassun mestariksi ryhtyisi toinen kattini, Kultaturkki. Neidin profiili löytyy täältä. Voin itse ohjeistaa jos jotkut asiat herättävät kysymyksiä mielessäsi ja Kultaturkki voisi opettaa Kettutassulle kaiken mahdollisen mitä hän tarvitsee tullakseen soturiksi! ^^ Käykö tämä?:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Lucie
Kisuli
Lucie


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 07.01.2016

Mestaria Kettutassulle Empty
ViestiAihe: Vs: Mestaria Kettutassulle   Mestaria Kettutassulle EmptyPe Tammi 08, 2016 12:00 pm

Kiiitos ^^ Minulle kävisi kyllä hyvin :) Onko sinulla paljon pelejä menossa, vai olisitko kenties kerennyt jo mahdollisesti heti/asap pelata kanssani? :D Voisi auttaa pääsemään sisään peliin sekä hahmon että itseni kannalta~ Ymmärrän tosin jos hahmosi on jo varattu :)
Takaisin alkuun Siirry alas
ShadowCat
Kisuli
ShadowCat


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 28.11.2015
Ikä : 23
Paikkakunta : Ii

Mestaria Kettutassulle Empty
ViestiAihe: Vs: Mestaria Kettutassulle   Mestaria Kettutassulle EmptyLa Tammi 09, 2016 3:18 am

Hienoa! Hahmolleni mahtuu vielä hyvin peliseuraa, eli voimme aloittaa vaikka heti :) Minä voin aloittaa pelin vaikkapa Meriklaanin leiriin. Nyt minulla on kuitenkin hieman kiire joten aloitan pelin parin tunnin kuluttua. Toki sinäkin voit aloittaa jos haluat! c:
Takaisin alkuun Siirry alas
Lucie
Kisuli
Lucie


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 07.01.2016

Mestaria Kettutassulle Empty
ViestiAihe: Vs: Mestaria Kettutassulle   Mestaria Kettutassulle EmptyLa Tammi 09, 2016 6:16 am

Oi ihana jos viitsit aloittaa, itse nimittäin olen just lähdössä leffaan niin en itsekään nyt ehdi aloittaa :) Mutta jos ehdit tässä sen aikana aloittaa niin tulen vastailemaan kunhan selviän kotiin ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
ShadowCat
Kisuli
ShadowCat


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 28.11.2015
Ikä : 23
Paikkakunta : Ii

Mestaria Kettutassulle Empty
ViestiAihe: Vs: Mestaria Kettutassulle   Mestaria Kettutassulle EmptyLa Tammi 09, 2016 6:32 am

Anteeksi en ehdikkään tänään :D Tuli koko päiväksi hieman tekemistä, joten en ehdi ollakkaan koneella enään!
Takaisin alkuun Siirry alas
Lucie
Kisuli
Lucie


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 07.01.2016

Mestaria Kettutassulle Empty
ViestiAihe: Vs: Mestaria Kettutassulle   Mestaria Kettutassulle EmptyLa Tammi 09, 2016 10:27 am

Ei se mitään, tein pelin itse kun nyt oli aikaa :D Eli klikkailepa tästä!. Toivottavasti ei ole ihan kökköinen alku nyt heh... Ja otin vapauden aloittaa sen tavallaan ensimmäisestä varsinaisesta koulutuspäivästä tai silleen, jätin sen mestarin nimeämisen nyt kokonaan välistä. Pääsee ainakin suoraan asiaan, toivottavasti tämä sinulle sopii ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
ShadowCat
Kisuli
ShadowCat


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 28.11.2015
Ikä : 23
Paikkakunta : Ii

Mestaria Kettutassulle Empty
ViestiAihe: Vs: Mestaria Kettutassulle   Mestaria Kettutassulle EmptySu Tammi 24, 2016 2:35 am

Ah, anteeksi kauheasti! Olen unohtanut käydä täällä >.<'' Liityn peliin tänään~
Takaisin alkuun Siirry alas
Lucie
Kisuli
Lucie


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 07.01.2016

Mestaria Kettutassulle Empty
ViestiAihe: Vs: Mestaria Kettutassulle   Mestaria Kettutassulle EmptyTo Tammi 28, 2016 9:26 am

Unohdus ei haittaa, jos nyt kohta ehtisit vastaamaan niin päästäisiin tutustuttamaan hahmot keskenään ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mestaria Kettutassulle Empty
ViestiAihe: Vs: Mestaria Kettutassulle   Mestaria Kettutassulle Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mestaria Kettutassulle
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nelituuli :: Yleinen :: Hahmojen luovutus-
Siirry: